آموزش و بررسی استخر استخراج viabtc

 

 

آموزش تصویری استفاده از استخر استخراج ViaBTC

استخر viabtc چیست ؟ آموزش کار با کیف پول و استفاده از استخر استخراج ویا بی تی سی و مزایا و نحوه اتصال و برداشت بیت کوین از آن.

ویا بی تی سیViaBTC یک استخر استخراج بیت کوین، لایت کوین و بیت کوین کش است. استخر استخراج این شرکت، پنجمین ماینینگ پول بزرگ در جهان است و در حال حاضر بیش از 16,400 ورکر فعال دارد. علاوه بر این، این شرکت سوددهی خوبی را هم ارائه میدهد. به طور کلی براساس چارت هش ریت هر استخر استخراجی میتوانید میزان دریافتی خودتان را محاسبه کنید. توسعه دهندگان این شرکت نیز اعلام کرده‌اند افرادی که در ویا بی تی سی استخراج انجام میدهند، به زودی میتوانند در پلتفرم اختصاصی خود ترید بیت کوین را نیز انجام دهند.

استخر استخراج  ViaBTC، یک استخراستخراج بیت کوین، لایت کوین، بیت کوین کش و فری کش است. تعداد بالای کاربران و استفاده آسان باعث محبوبیت این استخر شده است. با توجه به نیاز روز افزون به راهنمای آموزشی نحوه استفاده از استخر استخراج ViaBTC قصد داریم تا نحوه کار کردن با آن را برای شما تشریح کنیم.

sign up  

آموزش برنامه‌ها و کار با استخر ViaBTC

هدف ViaBTC این است که راه را برای دستیابی به بیت کوین بدون اینکه افراد بخواهند کار سختی را انجام دهند، هموار کند. ویا بی تی سی با استفاده ازاستخراج ابری، دسترسی به بیت کوین را ممکن می‌سازد.

از آنجایی که استخر ViaBTC بسیار قوی است، حتی با حضور رقبای سرسخت در بازار، میتواند آزمون زمان را با موفقیت پشت سر بگذارد. با شرایط حال حاضر بازار، بیت کوین یک سرمایه گذاری مناسب محسوب میشود.

ویا بی تی سی از سال 2016 استخر استخراج بیت کوین را آغاز کرد. این شرکت برای این کار از Antminer S9، که یکی از قوی ترین ریگ های استخراج است استفاده میکند. از زمان تاسیس این استخر، ورکرها توانسته‌اند بیش از 22,256 بیت کوین استخراج کنند  .

 

آیا استخر ViaBTC کلاهبرداری است؟

یکی از ویژگی‌های این استخر استخراج این است که کاربران میتوانند از قوانین و شرایط اجرایی شدن قرارداد هایشان اطمینان داشته باشند. فقط شما به عنوان سرمایه گذار باید در نظر داشته باشید که قیمت بیت کوین نوسان بسیاری دارد و سختی استخراج هر هفته تعدیل میشود. اگر قیمت کاهش یا سختی افزایش یابد، قیمت سهم‌های استخراج نیز کاهش میابد.

 

 

 

جزئیات پایه‌ای قراردادهای ViaBTC

واحد خرید: هزینه هر سهم 1 تراهش بر ثانیه است و هش ریت Batch 1 S9 به 2,400 قسم تقسیم میشود.

 

هزینه و میزان مصرف برق: هر سهم ویا بی تی سی 100 وات یا به عبارتی 0.84 یوان در هر سهم به صورت روزانه مصرف میکند که معادل 0.35 یوان چین بر کیلو وات ساعت است.

 

کارمزد ماینین  : 6% درآمد ماینینگ به مدیریت حساب و هزینه نگهداری کلی از جمله هزینه مزرعه استخراج، استقرار، تعمیرات، هزینه پرسنل، موقعیت های اضطراری، پیشگیری از ریسک و… اختصاص دارد.

 

درآمد ماینینگ: استخر ViaBTC از روش +PPS یا اصطلاحا خدمات اصولی احتمالی استفاده میکند که یکی از ابزار قدرتمند برای پوشش ضعف‌های دیگر ابزارهاست. بنابراین، درآمد ماینینگ بازده نظری روش +PPS است. این بازده تحت تاثیر شرایط عملیاتی ماینرها قرار نمیگیرد.

 

تسویه حساب: بازده‌ها بر اساس تفاضل هزینه کارمزد مدیریت و مصرف برق از درآمد ماینینگ بدست می‌آیند. هزینه روزانه مصرف برق نیز از طریق نرخ یوان به بیت کوین در صرافیهای بزرگ و معتبر چین بدست می‌آید و راس ساعت 8 صبح فردا به وقت پکن محاسبه میشود.

 

وظیفه ماینرها: تمامی ماینرها وظیفه‌شان را در محیطی با استاندارد بالا انجام میدهند تا کارایی عملکردشان به حداکثر برسد. متاسفانه، قوانین تغییر استخر استخراج و وظایف ماینرها در قرارداد استخر ViaBTC وجود ندارد.

 

فسخ قرارداد: اگر به مدت 10 روز پیوسته هیچ بازده واقعی وجود نداشته باشد، قرارداد به صورت خودکار فسخ میشود. ویا بی تی سی در هنگام اجرایی شدن این اتفاق، تمامی قراردادهای باقی مانده را برعهده میگیرد.

 

 

مزایای ViaBTC

ویا بی تی سی مزایایی بیشتر از بیت کوین به ماینرها ارائه میکند:

  • زمان به کار (آپ تایم) منظم: از زمان آغاز به کار ویا بی تی سی، توانسته بیشتر از 99.9% مواقع فعال باشد. به همین دلیل، پرداخت ها به موقع است و خود سایت امنیت بالایی دارد، به این معنا که هکرها برای هک کردن دیورا دفاعی آن مشکل زیادی دارند.
  • شفافیت: هش ریت استخرهای ویا بی تی سی را هرکس میتواند در هر زمانی چک کند. این کار شفافیت ایجاد میکند و به کاربر اجازه میدهد تا بتواند در هر لحظه درآمد خودش را محاسبه و کنترل کند.
  • کارمزد پایین: کارمزدها فقط به عنوان راهی برای کمک به ادامه کار این پلتفرم و پرداخت به ماینرهای سخت کوش دریافت میشند. کارمزدهای استخر ViaBTC بسیار پایین است تا درآمد حاصله بیشتر شود. این کارمزدها روی بلاک های PPS و PPLNS و تنها 6% درآمد را شامل میشوند.
  • پرداخت روزانه:سود به صورت روزانه و ساعت 12 نیمه شب به وقت پکن پرداخت میشود. هزینه مخارج ازجمله نگهداری و برق هم اول محاسبه میشود. تمامی کاربران میتوانند هر روز لاگین کرده و بازده روزانه‌شان را در لحظه مشاهده کنند. گاهی اوقات، درآمدهای روزانه تا حدود 0.00098611 بیت کوین در هر سهم هم میرسد.
  • قیمت پایین و انرژی ماینینگ بالا: شما به عنوان سرمایه گذار، واحدهای کوچکی به اندازه 1 تراهش بر ثانیه در هر سهم میخرید که 0.21 بیت کوین در هر سهم قیمت دارد. این کار خیلی سریع و ساده، با فرستادن بیت کوین‌ها به کیف پولی که در قرارداد با شرکت ثبت کردهاید، انجام میشود.

 

آموزش کار استفاده از استخر ViaBTC

نحوه کار با ViaBTC و استفاده از استخراج ابری آن ساده است. برای اینکه به یک ماینر تبدیل شوید باید مراحل زیر را طی کنید:

 

قسمت اول: نحوه ثبت نام

نحوه ثبت نام در استخر استخراج توسط وبسایت

  • مرحله یک: به وبسایت استخر بروید و روی “Sign up” کلیک کنید.
  • مرحله ۲: ادرس ایمیل خود را وارد کنید، Captcha را حل کنید و با شرایط و ضوابط موافقت کنید.
  • مرحله ۳: روی لینکی که به ایمیلتان ارسال شده است، کلیک کنید.
  • مرحله ۴: کد تاییدیه به شما ارسال خواهد شد، پس از دریافت کد، ان را وارد کنید تا تاییدیه تکمیل شود.

به یاد داشته باشید که ایمیلی که موقع ثبت نام وارد می کنید بسیار مهم است زیرا در اطلاعات حساب شما ثبت خواهد شد. برای امنیت ایمیل تان لطفا یک پسورد قوی انتخاب کنید که شامل حروف و اعداد باشد. به خوبی از پسورد ایمیل و اکانت ViaBTC محافظت کنید.

 

از طریق دکمه زیر هم میتوانید به صفحه ثبت نام مراجعه فرمایید

 

sign up

سوالات متداول در ارتباط با ثبت نام در ViaBTC

نحوه ثبت نام با شماره همراه

شما می توانید با استفاده از شماره موبایل خود نیز فرآیند ثبت نام را انجام دهید. با این تفاوت که به جای تایید با لینک فرستاده شده به ایمیل می توانید شماره تلفن خود را وارد کنید و پس از دریافت پیامک از وب سایت ViaBTC کد را وارد کنید و آن را تایید کنید.

در صورت پیدا نکردن کد کشور در حین ثبت نام چه باید کرد؟

ثبت نام با استفاده از موبایل تنها در کشورهایی که به توان پیامک ارسال کرد فعال است. اگر نمی توانید کد کشورتان را در حین ثبت نام پیدا کنید، باید با استفاده از ایمیل ثبت نام کنید.

اگر کد تایید را دریافت نکردید باید چه کنید؟

۱.پیامک دریافت نکردید: ممکن است شبکه بیش از حد شلوغ باشد، پس دوباره امتحان کنید.
۲. ایمیل دریافت نکردید: بسته به سرویسی که استفاده می کنید، ممکن است ایمیل با تاخیر به دست شما برسد و گاهی اوقات ممکن است بیش از ۱۰ دقیقه طول بکشد. اگر پس از ۱۰ دقیقه ایمیلی در صندوق ورودی دریافت نکردید ممکن است سرویس تامین کننده اینترنت شما، این ایمیل را به عنوان اسپم شناسایی کند.اگر هیچ یک از راه حل های بالا با استفاده از موبایل و ایمیل کارآمد نبود، از یک شماره موبایل جدید یا آدرس ایمیل جدید استفاده کنید یا در صورت لزوم با ما تماس بگیرید.

آیا می توان اکانت را پاک کرد؟

متاسفانه هنوز پاک کردن اکانت امکان پذیر نیست. اگر هر گونه پیشنهادی در مورد استفاده از خدمات ما دارید، راحت باشید و ان را به ما ارسال کنید.

 

قسمت دوم: اکانت های فرعی، چه هستند؟ چگونه می توان آن ها را به اکانت اصلی افزود؟

یک اکانت فرعی به عنوان قسمتی از حساب اصلی شما محسوب می شود. شما می توانید هر چقدر اکانت فرعی که می خواهید داشته باشید. هر یک نمایانگر هش ریت است و درآمد استخراج آن به صورت جداگانه است. اگرچه، زمانی که اکانت فرعی خود را ساختید، دیگر نمی توانید آن را پاک کنید.

دسترسی به اکانت فرعی

  1. برای برداشت خودکار می توانید آدرس های مختلفی برای هر اکانت در نظر بگیرید.
  2. برای مدیریت اکانت ها، می توانید ایمیل های مختلفی برای هر اکانت فرعی جهت دریافت اعلان نوسانات هش ریت دارد را در نظر بگیرید.

بر اساس نیاز خودتان، می توانید چندین اکانت فرعی سازید تا اکانت های مختلف را تایید کنید، فارم های استخراج، هش ریت استخراج کنندگان یا جمع آوری پرداخت ها به صورت جداگانه استفاده می شود.

نحوه سااخت اکانت فرعی در وبسایت

  • ۱. پس از انکه وارد اکانت خودتان شدید، وارد “My Account” شوید.
  • ۲. روی “Add SubAccount” کلیک کنید. نام اکانت را وارد کنید و روی “Create”کلیک کنید.

 

نحوه ساخت اکانت فرعی در اپلیکیشن

  • ۱. پس از وارد شدن به اکانت ViaBTC روی “Pool” بزنید.
  • ۲. روی اسم اکانت در بالا سمت چپ برای وارد شدن بزنید و سپس روی “Edit” در بالا سمت راست ضربه بزنید.
  • ۳. روی علامت + برای اضافه کردن اکانت فرعی بزنید.

چگونه می توان بین اکانت های فرعی جا به جا شد؟

وب سایت

پس از وارد شدن به اکانت خودتان در ViaBTC، روی اکانتتان کلیک کنید و نشانگر موس را روی “My Account” نگه دارید تا اکانت های زیر مجموعه ای را نشان دهد.
روی اکانت زیر مجموعه ای که می خواهید کلیک کنید.

اپلیکیشن

۱. پس از ورود به اکانت ViaBTC ، برای ورود به  استخر استخراج  ViaBTC ،روی “Pool” ، بزنید.
۲. روی اسم اکانت تان برای ورود ضربه بزنید. زیر “My Account” می توانید اکانت های زیر مجموعه ای خود را ببینید.

چگونه می توان اکانت فرعی را مخفی کرد؟

وبسایت

  1. پس از ورود به اکانت می توانید روی نام اکانت کلیک کنید و “My Account” را بزنید تا وارد “Manage Sub Account” شوید.
  2. اکانت زیر مجموعه ای که می خواهید مخفی کنید را انتخاب کنید و روی “hide”کلیک کنید تا اکانت تان مخفی شود.

اپلیکیشن

  1. پس از ورود به اکانت ViaBTC ، برای ورود به  استخر استخراج  ViaBTC ، روی “Pool”، کلیک کنید.
  2. روی اسم اکانت کلیک کنیدتا وارد اکانت شوید و سپس روی “Edit” در بالا سمت راست بزنید.
  3. روی “Hide” بزنید تا اکانت تان مخفی شود.

قسمت سوم: اکانت تایید شده چیست ؟ چگونه می توان اکانت های دیگر را تایید کرد؟

یک اکانت تایید شده چیست؟

اکانت تایید شده اکانتی است که شما مجاز به دسترسی به آن هستید. این موضوع به شما برای مدیریت استخراج و کنترل نوسانات هش ریت و جلوگیری از تغییرات در تنظیمات اکانت شما توسط دیگران کمک می کند.هر اکانت نیاز دارد تا بصورت جداگانه تایید شود.هراکانت یا اکانت فرعی می تواند هم زمان اکانت های متعدد تایید شده داشته باشد که به اطلاعات اکانت شما دسترسی دارد ولی نمی توان هیچ تنظیماتی را برای این اکانت تغییر داد.هر زمان که لازم باشد، شما ممکن است اکانت ها را بصورت تایید نشده داشته باشید.

چگونه می توان اکانت را تایید کرد؟

شما می توانید هاست را از طریق settings – account setting – Authorize Hosting  و همگام کردن دیتاهای زیر با کاربرهای دیگر تایید کنید:نظارت بر فرآیند استخراج، نوسانات شدید، خلاصه درآمد و موارد دیگر از این قبیل.لطفا روی add authorization” “ برای تایید آدرس ایمیل یا شماره تلفن ، تایید اکانت یا اکانت فرعی و دو روش دریافت کد تاییدیه برای اتمام فرایند کلیک کنید.شما می توانید با کلیک بر روی “Revorke Authorization”  فرایند تاییدیه را لغو کنید.لطفا توجه داشته باشید که همگام سازی داده ها از اکانت اصلی برای اکانت های فرعی در دسترس نیست.اگر شما نیاز به تایید هاست اکانت فرعی دارید لطفا آن را جداگانه تایید کنید.

چگونه می توان هاست اکانت های فرعی را توسط اکانت های دیگر چک کرد؟

وب سایت

بعد از اینکه وارد اکانت” ViaBTC” خود شدید، مکان نما را روی “Hosting”  قرار بدهید تا به اکانت یا اکانت فرعی که می خواهید چک کنید وارد شوید.

اپلیکیشن

  1. بعد از اینکه وارد اکانت “ViaBTC” خود شدید، برای ورود به  استخر استخراج ViaBTC ،  روی “pool”  بزنید.
  2. روی “account” در گوشه بالا سمت چپ بزنید درقسمت“Hosting” شما می توانید اکانت فرعی خود را توسط اکانت های دیگر با زدن روی آن بررسی کنید.

 
قسمت چهارم:چگونه باید استخراج ها را تشکیل داد؟

 

۱-استخراج ASIC

استخراج کننده گان BTC ، BCH، LTC، DASH را پشتیبانی می کند.

  • ۱.لایه ی URL
  • ۲-تشکیل کاربران
  • تنظیمات استخر

۱.لایه ی URL

 

 

۲- تشکیل کاربران

یک کاربر را به شکل “UserID.workerID” و بدون هیچ رمز عبوری برای آن ایجاد کنید. IDکاربر(شناسه کاربری) باید شامل اعداد و حروف کوچک و کمتر از ۶۴ کاراکتر باشد.بطور مثال اگر شناسه کاربر viabtcباشد اسم کاربری شما می تواند “viabet.001”  باشد و رمز عبور دلخواه است.

۳.تنظیمات استخر

Antminerرا به عنوان نمونه درنظر بگیرید: بعد از وارد شدن به “Status” و سپس “miner configuration” برای تنظیمات استخر بروید و روی “save&apply” برای شروع استخراج کلیک کنید.

۲-استخراج CPU/GPU

استخراج کنندگان CPU/GPU استخراج ETH، ETC، ZEC، BTM، XMR، DCR را پشتیبانی می کند.

 

 

 

 

 

شما می توانید ETH یا ETC  با Ethminerو claymoreاستخراج کنید.

لطفا برای اطلاعات بیشتر به ETH/ETC  mining guide  مراجعه کنید.

 

توجه:اگر شما ETH یا ETC با ETH-miner، claymore، یا نرم افزارهای متداول استخراج  مثل “Changsha-miner”  و مانند این استخراج می کنید می توانید از نام اکانت  ViaBTC یا آدرس سپرده ETH/ETC دراستخر ETH/ETC، ViaBTC به عنوان نام استخراج خود استفاده کنید.شما می توانید ZEC را با Nheqminer، claymore، وGenoil استخراج کنید. برای اطلاعت بیشتر به BTM Mining Guideمراجعه کنید.

 

توجه:شما تنها می توانید نام اکانت ViaBTC  خود را برای نام استخراج خود انتخاب کنید.

چرا استخراج کنندگان غیرفعال حتی زمانی که استخراج در حال اجرا است وجود دارند؟

پس از گذشت ۱۰ الی ۲۰ دقیقه استخراج کننده باید به حالت فعال تغییر وضعیت بدهد. لطفا تنظیمات خود را در داشبورد استخراج بررسی کنید اگر کاربر در وضعیت غیرفعال در استخر مانده است. اگر مشکل باز هم برطرف نشد درصورتی که در تنظیمات هیچ ایرادی وجود نداشت و استخراج کننده بالا بود و به صورت نرمال درحال اجرا بود، لطفا یک یادادشت برای ما در https://support.viabtc.com/hc/en-us/requests/new ارسال کنید.

چرا به وجود ۳تعداد stream URL نیاز است؟

توصیه می کنیم ۳ لایه URLرا برای داشتن استخراج پایدار و قوی تنظیم کنید.اگر یکی از آن ها غیر فعال باشد استخراج کننده پی در پی به استخراج کننده بعدی  تغییر خواهد کرد.

تنظیمات توصیه شده به شکل زیر است:

Stratum URL 1: ViaBTC pool port 443

Stratum URL 2: ViaBTC pool port 25

Stratum URL 3: other pool’s stratum address

قسمت پنجم: چگونه باید کاربرها را مدیریت کرد؟

 

کاربر فعال و غیر فعال چیست؟

کاربرهای فعال اشاره دارد به کاربرهایی که در حال استخراج هستند ، و کاربرهای غیر فعال  به عکس این قضیه اشاره دارد. به طور پیش فرض هر دوی آن ها در صفحه کاربرها نشان داده می شوند.

آیا نیاز داریم که خودمان کاربران را ایجاد کنیم؟

خیر شما نیاز ندارید  خودتان کاربران را ایجاد کنید استخر به صورت اتوماتیک هش ریت ها را تشخیص می دهد و کاربرها را تحت اکانت شما تعیین می کند تا زمانی که ماشین استخراج خود به درستی کار کند.

گروه کاربرها چه کاری می توانند انجام دهند؟

گروه کاربرها می تواند به شما در بررسی وضعیت مختلف کاربرها و مدیریت آن ها به صورت موثر تر و کارآمد کمک کند.

نحوه ایجاد گروه جدید در وبسایت

  • ۱.بعد از اینکه وارد اکانت ViaBTC خود شدید استخری که می خواهید به آن وارد شوید را انتخاب کنید.
  • ۲-روی “workers” کلیک کنید و سپس روی “Add group” برای ایجاد گروه جدید کلیک کنید.
  • ۳-اسم گروه را برای تکمیل ایجاد گروه وارد کنید. 

نحوه ایجاد گروه جدید توسط اپلیکیشن

  • ۱-بعد از اینکه وارد اکانت ViaBTC خود شدید روی “pool” بزنید.
  • ۲-وارد استخری که می خواهید آن را بررسی کنید بشوید و روی“Active/Inative workers” بزنید.
  • ۳-درصفحه کاربرها، دکمه بعلاوه در گوشه بالا سمت راست را بزنید بعد از اینکه نام گروه نوشته شد، روی “Confirm” بزنید.

چگونه می توان گروه را حذف کرد؟

وب سایت

  1. بعد از اینکه وارد اکانتViaBTC خود شدید استخر استخراج ViaBTC ای می خواهید به آن وارد شوید را انتخاب کنید.
  2. روی “workers” بزنید و سپس روی “Edit” برای حذف گروه بزنید.

اپلیکیشن

۱.بعد از اینکه وارد اکانت ViaBTCخود شدید برای ورود به استخر استخراج ViaBTC ، روی “pool”  بزنید.

  1. وارد استخری که می خواهید آن را بررسی کنید بشوید روی“Active/Inative workers” بزنید.
  2. در قسمت “workers” روی گروهی که می خواهید حذف کنید بزنید.
  3. در صفحه گروه روی “Edit” در گوشه بالا سمت راست برای حذف بزنید.

چگونه می توان یک کاربر جدید به گروه اضافه کرد؟

وبسایت

۱.بعد از اینکه وارد اکانت ViaBTCخود شدید استخر استخراج ViaBTC ای می خواهید که به آن وارد شوید را انتخاب کنید. روی “workers” بزنید.

۲.کاربرهایی که می خواهید به گروه دیگری اضافه کنید انتخاب کنید روی “Add to” بزنید.

اپلیکیشن

۱.بعد از اینکه وارد اکانت ViaBTCخود شدید روی “pool” ، برای ورود به  استخر استخراج ViaBTC ، بزنید.

  1. وارد استخری که می خواهید آن را بررسی کنید شوید روی“Active/Inative workers” بزنید.
  2. در صفحه کاربرها، روی گروه بزنید.
  3. در صفحه گروه، بعد از اینکه کاربرها انتخاب شدند روی “change group”  برای تکمیل فرایند بزنید.

چگونه می توان کاربرهای غیرفعال را حذف کرد؟آیا می توان کاربرهای فعالی که اتفاقی حذف شده اند را برگرداند؟

وب سایت

بعد از اینکه وارد اکانت  ViaBTCخود شدید استخر استخراج ViaBTC ای  می خواهید به آن وارد شوید را انتخاب کنید. روی “workers” بزنید. کاربرهای غیرفعال را انتخاب کنید و روی “Delete” بزنید.اگر تعداد کاربرهای غیرفعال برای یکی یکی انتخاب کردن زیاد بود، می توانید همه کاربرهای غیرفعال را انتخاب و حذف کرد.

اپلیکیشن

۱.بعد از اینکه وارد اکانت ViaBTC خود شدید روی “pool”  ، برای ورود به  استخر استخراج ViaBTC، بزنید.

  1. وارد استخری که می خواهید آن را بررسی کنید بشوید روی“Active/Inative workers” بزنید.
  2. در صفحه کاربرها، روی گروه بزنید.
  3. در صفحه گروه روی “Edit” در گوشه بالا سمت راست بزنید. بعد از اینکه کاربران غیر فعال را انتخاب کردید روی “Delete” برای تکمیل فرایند بزنید.

اگر شما به طور اتفاتی کاربرهای فعال را حذف کردید، لطفا ماشین استخراج را یا استخراج با کاربرهای فعال را که بطور اتفاقی حذف کردید، مجددا راه اندازی کنید و مجددا به ViaBTC وصل شوید.

قسمت ششم:چه تعداد روش پرداخت در استخر استخراج ViaBTC قابل دسترسی است؟

سه روش پرداخت در استخر استخراج  ViaBTC قابل دسترسی هستند که آن ها PPS+ (بعنوان پیش فرض)، PPLNS، و SOLO هستند.

منظورشون چیه؟ آیا نرخ کارمزد ها متفاوت است؟

PPS+ (پرداخت به همراه اشتراک گذاشتن)، بهبود روش معمول و متدوال PPS ، با اختصاص اضافه ی هزینه های معامله است.

با PPS+، استخر به استخراج کننده به ازای هر یک سهام معتبرپرداخت می کند، مثل اینکه استخر آن ها را استخدام می کند و درنتیجه استخراج کنندگان از پرداخت پایدار برخوردار خواهند شد.

این استخر دارای خطرات زیاد و بلاک های بی صاحب است در نتیجه دارای هزینه های زیادی است. هزینه های معامله توسط استخراج کنندگان توسط PPLNS به صورت زیر تعیین می شود.

PPLNS (پرداخت برای آخرین تعداد N سهام) یه روش پرداخت است که با میزان  هش ریت استخراج کنندگان در کل استخر در آخرین  N سهام بلاک هایی که پیدا شد، محاسبه می شود. هزینه های معامله نیز به استخراج کنندگان اختصاص خواهد یافت.استخر برای معاملات روزانه و حفاظت هزینه های کمی دارد.با PPLNS، پرداخت استخراج کنندگان در ارتباط با بلاک های پیدا شده است.استخراج کنندگان ممکن است با بازده ناپایدار مواجه شوند، اما در بلندمدت، از پرداخت های بالاتر لذت خواهند برد.

SOLO همه پاداش های بلاک ها به استخراج کننده هایی داده می شود که بلاک را استخراج کرده اند.استخر هزینه های کمی در معاملات روزانه و حفاظت دارد.

شما احتمالا روش پرداختی را انتخاب می کنید که برای شما مناسب تر است.

لطفا برای اطلاعات بیشتر به Feezمراجعه کنید.

چگونه می توان به روش ها ی پرداخت متفاوت در استخر استخراج viabtc تغییر وضعیت داد؟

شما می توانید برای انتخاب روش پرداخت برای استخراج به “Setting”_”mining Setting”_”payment method”  بروید و حالت های مختلف را انتخاب کنید.

آیا اصلاحیه و تغییر وضعیت فورا اعمال می شود؟

نه این طور نیست. این اثر در مدت ده دقیقه اعمال می شود. لطفا توجه داشته باشید که روش پرداخت تنها می تواند یکبار در عرض ۲۴ ساعت اصلاح شود.

قسمت هفتم: تغییر یک کلیکی چیست؟چگونه می توان از آن استفاده کرد؟

برای استخر  BTC/BCH و ETH/ETCدر دسترس است. روش یک کلیکی از شما در برابر تغییر URL هر استخراج کننده محافظت می کند.شما به راحتی می توانید کوین استخراج را در صفحه استخر تغییر دهید این به شما کمک می دهد تا سود خالصی را تنها توسط یک کلیک بدست آورید.

چگونه می توان از تغییر یک کلیکی استفاده کرد؟

URL ای که شما برای تغییر یک کلیکی قرار داده شده با URL معمول و متداول متفاوت است.

۱.URL تغییر یک کلیلی را روی استخراج کننده تشکیل دهید.

URL تغییر یک کلیکی برای BTC/BCH: stratum+tcp://bitcoin.viabtc.com:3333

URLتغییر یک کلیکی برای ETH/ETC: stratum+tcp://ethereum.viabtc.com:3333

توجه: پورت ۲۵ یا ۴۴۳ نیز در دسترس است.

۲.کوین پرداخت را انتخاب کنید.

وب سایت

۱.وارد اکانت ViaBTC خود شوید.استخری که می خواهید بررسی کنید با توجه به URL ای که برای تغییر یک کلیکی قرار دادید، را وارد کنید.

  1. به بخش “worker” زیر صفحه “Home”برای چک کردن صفحه پرداخت بروید.

اپلیکیشن

۱.بعد از اینکه وارد اکانت ViaBTCخود شدید روی “pool” ،  برای ورود به  استخر استخراج ViaBTC، بزنید.

  1. استخری که می خواهید بررسی کنید با توجه به URL ای که برای تغییر یک کلیکی قرار دادید، را وارد کنید.

۳.برای چک کردن سکه پرداخت به سمت پایین صفحه حرکت کنید.

قسمت هشتم. اعلان نوسان هش ریت چیست؟چگونه می توان آن را دید؟

اگر شما اعلان نوسان هش ریت را در اکانت خود فعال کنید، اگر هش ریت به آستانه تعیین شده افت کند شما پیامک یا ایمیل از سیستم دریافت خواهید کرد، درنتیجه هش ریت استخراج به موقع نظارت می شود. شما می توانید اقدامات ASAP را برای جلوگیری از از دست دادن درآمد انجام دهید.

چگونه می توان اعلان نوسان هش ریت را فعال یا غیر فعال کنیم؟

وب سایت

۱.بعد از اینکه وارد اکانت ViaBTC خود شدید، روی اکانت خود و سپس روی “setting” کلیک کنید.

۲.در “Mining setting” _ “Hashrate fluctuation notification” ، شما می توانید اعلان ها را روشن یا خاموش کنید. شما می توانید آستانه نوسان هش ریت و روش های اطلاع رسانی را تنظیم کنید.

“Green” به معنی وضعیت روشن است و “Gray” به معنی وضعیت روشن است.

اپلیکیشن

۱.بعد از اینکه وارد اکانت ViaBTC خود شدید روی “pool” ، برای ورود به  استخر استخراج ViaBTC، بزنید.

۲.استخری که می خواهید آن را بررسی کنید وارد کنید و سپس روی “fluctuation Notificaton” بزنید.

  1. داخل صفحه شما قادر خواهید بود که اعلان ها را روشن یا خاموش کنید.

چگونه می توان شماره تلفن و ایمیل را برای دریافت اعلان های نوسان هش ریت در استخر استخراج viabtc تنظیم یا اصلاح کرد؟

وب سایت

  1. بعد از اینکه وارد اکانت ViaBTC خود شدید، روی اکانت خود و سپس روی “setting” کلیک کنید.
  2. .در “Mining setting” _ “Hashrate fluctuation notification” ، شما می توانید با زدن روی “Edit” شماره موبایل و ایمیل را برای دریافت یا دریافت نکردن اعلان ها تنظیم و اصلاح کنید.

اپلیکیشن

  1. .بعد از اینکه وارد اکانت ViaBTC خود شدید روی “pool”،  برای ورود به  استخر استخراج ViaBTC، بزنید.

۲.استخری که می خواهید آن را بررسی کنید وارد کنید و سپس روی “fluctuation Notificaton” بزنید.

۳.داخل صفحه، شما می توانید اعلان ها را خاموش یا روشن کنید و شماره موبایل و ایمیل را برای دریافت یا دریافت نکردن اعلان ها تنظیم یا اصلاح کنید.

لطفا توجه داشته باشید: برای دریافت اعلان نوسان هش ریت شماره موبایل، اگر اکانت شما به آن متصل باشد قابلیت تغییر و اصلاح ندارد. و برای دریافت اعلان نوسان هش ریت  برای هر دو اکانت اصلی و فرعی تنظیم شده است.

قسمت نهم: چگونه می توان زبان و منطقه زمانی را در استخر استخراج viabtc تغییر داد؟

بعد از اینکه وارد اکانت ViaBTC خود شدید روی نام اکانت خود کلیک کنید و سپس روی “setting”_”preferences Setting” کلیک کنید.

آیا سود با توجه به منطقه زمانی متفاوت محاسبه خواهد شد؟

خیر، سود با توجه به منطقه زمانی متفاوت محاسبه نمی شود.لطفا در نظر داشته باشید، آمار روزانه با توجه به زمان UTC +8 محاسبه می شود.

ساخت حساب کاربری و آموزش کار با ViaBTC

 

در این مرحله آموزش استفاده از استخر ViaBTC را تشریح میکنیم. برای اینکار ابتدا وارد سایت ویا بی تی سی شوید و روی “Sign Up” کلیک کنید.

  sign up

 

 

 

 

 

ایمیل و کد captcha را وارد کرده و اگر کسی شمارا دعوت کرده بود، در باکس سوم میتوانید کد دعوتتان را وارد کنید. البته در قسمت کد captcha بعد از اینکه مانند شکل زیر پازل را کامل کردید، روی “Get Code” کلیک کرده و کد مورد نظر به ایمیل شما ارسال میشود. ایمیل را باز کرده و در نهایت کد مورد نظر را وارد کنید.

 

 

 

 

 گزینه “I agree with ViaBTC Terms of Serivce” را تیک زده و سپس روی “Sing up” کلیک کنید.

 

 

در مرحله بعد نام کاربری و پسورد را انتخاب کرده و روی “Confirm” کلیک کنید.

در این مرحله ساخت حساب کاربری شما در استخر ViaBTC به پایان میرسد و درنهایت میتوانید برای افزایش امنیت حساب‌تان “Google Authentication” و “SMS Authentication” را فعال کرده و یا روی “Skip” کلیک کنید.

 

 

یکی از مزیت‌های استخر ViaBTC این است که نیازی به ساخت کیف پول یا اتصال یک کیف پول جداگانه به آن را ندارید و بعد از ساخت حساب، خودش به صورت اتوماتیک برای شما یک کیف پول هم میسازد. این مزیت باعث میشود که به هنگام واریزی دیگر کارمزد اضافه‌ای از شما کم نشود. بعد از ساخت حساب در ViaBTC صفحه زیر برای شما نمایش داده میشود.

 

 

 

 

مدیریت حساب

حالا در این آموزش استفاده از استخر ViaBTC ، کار بعدی این است که دستگاه را با این حساب سینک کنید. با کلیک بر روی BTC در نوار بالا، انواع کوین‌هایی که میتوانید استخراج کنید نمایش داده میشود که در صورت همخوانی دستگاه شما با الگوریتم آنها، امکان استخراج هرکدام وجود دارد.

اکثر دستگاه های S9 و S11 و… فقط بیت کوین، بیت کوین کش و بیت کوین اس وی را ماین میکنند و امکان استخراج دیگر کوین‌ها توسط آنها وجود ندارد.

حالا مثلا همین بیت کوین را انتخاب میکنیم و با اسکرول کردن به پایین صفحه آدرس های قابل استفاده را میتوانید مشاهده کنید.

 

 

 

 

برای کانفیگ کردن دستگاه، صفحه مورد نظر آن را باز کنید.

 

 

 

 

در سربرگ “Miner Configuration” اعداد انتهایی سه آدرسی که در باکس URL قرار داد را در هر سه قسمت Pool 1 و Pool 2 و Pool 3، به ترتیب به 3333 و 443 و 25 تغییر میدهیم.

برای باکس “Worker” همان آیدی و یوزرنیمی که برای ساخت حساب انتخاب کرده بودید را باید وارد کرده و بعد از آن نام دستگاه را با یک دات یا نقطه وارد کنید. مثلا: ircryptocurrency.S91

برای هر کدام از استخرها این نام برای ورکرها تکرار کنید.

در نهایت در قسمت پایین سمت راست روی “Save & Apply” کلیک میکنیم.

حالا دستگاه متصل میشود و مثلا در صفحه اول، و در سربرگ “Dashboard” و از قسمت “Account Info” میتوانید درآمد 24 ساعت گذشته و موجودی و درآمد کلی‌تان را ببینید.

از قسمت “HashRate” میتوانید هش ریت را به صورت 10 دقیقه‌ای یک ساعته و روزانه مشاهده کنید.

از قسمت “Worker” هم میتوانید ورکرهای آنلاین و آفلاین را مشاهده کنید.

 

 

 

 

آموزش نحوه برداشت از ViaBTC

برای برداشت از استخر ViaBTC ، بعد از اینکه دستگاه‌تان آنلاین شد و بعد از گذشت مثلا 10 دقیقه کار کرد، کوین‌هایی که ماین کردید برای شما نمایش داده میشود. برای مشاهده این کوین ها روی سربرگ “Asset” کلیک کنید.

 

 

 

 

حالا برای برداشت از ViaBTC ، اگر بخواهید ارزهایی که ماین کرده‌اید را به یک کیف پول انتقال دهید،”Auto-withdrawal” را ستاپ کرده و سپس آدرس کیف پول‌تان را وارد کنید.

حالا برای برداشت از ViaBTC اگر بخواهید به صورت مستقیم هم میتوانید به کیف پول شخص دیگری کوین انتقال دهید که برای اینکار روی گزینه نارنجی رنگ “Withdrawal” کلیک کرده و آدرس کیف پول گیرنده را وارد کنید.

اگر هم بخواهید به کیف پول خود استخر ViaBTC هم کوینی انتقال دهید و از کسی ارز دیجیتال دریافت کنید، روی گزینه آبی رنگ “Deposit” کلیک کرده و آدرس آن را برای شخص فرستنده بفرستید.

 

sign up