دریافت توکن رایگان , توکن Q  چیست , ارز دیجیتال

شبکه پرداخت مدرن با تمرکز بر ایجاد یک سیستم پرداخت جهانی جدید به جای کارتهای اعتباری (پی پال – مسترکارت – ویزاکارت و . . . )

با ثبت نام رایگان در این ایردراپ می توانید تا ۱۶۰۰۰ عدد توکن Q ( معادل ۱۶ هزار دلار $ ) بدست بیاورید.

در صورت موفقیت این پروژه قیمت هر Q در فاز نهایی آن یک دلار $ خواهد شد.

Initiative Q

initiativeq1

 

همانطور که می دانید ( پی پال ، مستر کارت و ویزا کارت ) سه شرکت جهانی پرداخت هستند که بعد از دهه ۵۰ میلادی شروع به کار کردند و در حال حاضر جزو بزرگترین سیستمهای پرداخت مالی جهان هستند.

Initiative Q محصول یک تیم هشت نفره  از اعضای تیم پروژه پی پال است و مدتی است در شبکه های اجتماعی توسط کاربران غیر ایرانی در حال تبلیغ می باشد.

تعریفی که توسعه دهندگان این پروژه در مورد آن ارائه داده اند به شرح ذیل است :

Initiative Q تلاشی است از طرف توسعه دهندگان سابق PayPal برای ایجاد یک سیستم پرداخت جدید به جای کارتهای پرداخت که در دهه ۵۰ طراحی شده است.

این سیستم از ارز خود ، به نام  کیو ( Q ) استفاده می کند و برای اینکه مردم بتوانند پس از آماده شدن سیستم ، کار خود را آغاز کنند ، آنها تعدادی توکن Q  را به صورت رایگان به افرادی که هم اکنون ثبت نام کرده اند اختصاص می دهد.

(روزانه تعداد بیشتری از مردم به این پروژه می پیوندند – بنابراین بهتر است شما هم زودتر بپیوندید)

و در آخر هم این نکته ذکر شده که اگر شما هفت سال پیش دریافت بیت کوین را از دست دادید ، خیلی خوب است که این فرصت را از دست ندهید.

البته این یک طرح برای یک شبه پولدار شدن نیست و تکمیل شدن مراحل آن ممکن است زمان بر باشد.

چیزی برای از دست دادن وجود ندارد اما اگر این سیستم پرداخت به یک روش پرداخت جهانی منجر شود Q می تواند ارزش زیادی داشته باشد.

ثبت نام در این پروژه کاملا رایگان است و تنها چیزی که برای ثبت نام و دریافت رایگان ارز Q نیاز است یک نام و آدرس ایمیل می باشد.

هدف قیمتی ارز Q در فاز نهایی پروژه رسیدن به قیمت یک دلار $ به ازای هر Q است.

تعداد کل توکنهای قابل عرضه دو میلیارد عدد اعلام شده است.

آیا Initiative Q، می تواند مانند بیت کوین‌‌ فراگیر شود؟

لطفا دقت کنید که Initiative Q به هیچ وجه یک کریپتوکارنسی ( ارز دیجیتال ) نیست اما ممکن است بیت کوینِ جدید باشد !

در خارج از ایران روز به روز بر محبوبیت این پروژه افزوده می‌شود و به تدریج به سمت فراگیر شدن پیش می‌رود.

هنگامی که کاربران ثبت نام نکرده وارد صفحه اصلی برنامه Q می‌شوند با پیام خوشامدگویی زیر مواجه می‌شوند: “برنامه Q آینده شبکه های پرداخت می‌باشد. به منظور پیوستن میلیون ها نفر به این برنامه، در حال ارائه ارز آینده خود می‌باشیم”. پس از ثبت نام، کاربران مقداری توکن Q دریافت می‌کنند. لازم به ذکر است که برای ثبت نام، کاربران باید دعوت نامه دریافت کنند. خوشبختانه افراد علاقه مند به برنامه Q می‌توانند در فیسبوک یا توییتر با یک کلیک ساده تقاضای دعوت نامه ارائه دهند.

۱.۵ میلیون کاربر دعوت شده از فیسبوک

دیگر نیازی به فرم آماده نمی‌باشد. اگر تاکنون دعوت نامه ای دریافت نکرده اید، یک جستجوی ساده در گوگل می‌تواند مشکل شما را حل کند. صدها هزار کاربری که در برنامه Q ثبت نام کرده اند با پست ها و کامنت ها و لینک ها مختص به خود در صدد جذب کاربران جدید بیشتری می‌باشند و این موضوع به دلیل انسان دوستی یا هیجان برای سیستم پرداخت جدید نمی‌باشد. هر کاربر علاقه دارد که کاربران بیشتری از لینک مختص به او ثبت نام کنند، زیرا این امر باعث می‌شود توکن های Q بیشتری دریافت کند.

این روش نتیجه بسیار خوبی داشته است. بررسی ارقام و عملکرد ابزار تحلیلی رایج نشان می‌دهد که میزان انتشار اخبار مرتبط با برنامه Q در شبکه های اجتماعی طی ۲ هفته گذشته بسیار چشمگیر بوده است. طبق اطلاعات ابزار تحلیلی Crowdtangle، حدود ۲.۲ میلیون بار با پست های عمومی حاوی آدرس اینترنتی صفحه ثبت نام برنامه Q تعامل انجام شده است که حدود یک میلیون از این تعاملات شامل کامنت ها و حدود ۷۰۰ هزار مورد شامل به اشتراک گذاری می‌باشد. این تعداد بسیار بیشتر می‌تواند باشد زیرا در گزارش Crowdtangle، پست ها و پیام های سایر پلتفرم ها نظیر توییتر، واتس اپ و یوتیوب در نظر گرفته نشده است.

خبرگزاری های مهم نظیر BBC و فایننشال تایمز نیز درباره برنامه Q گزارش داده اند. پوشش خبری از طریق این خبرگزاریها باعث افزایش توجه و بازدید از برنامه Q شده است و طبق گزارش گوگل، اخیرا تعداد جستجوهای برای برنامه Q بیشتر از رمزارز دیجیتال اتریوم بوده است.

Initiative Q

 

 

۲ میلیون ثبت نام، ۱۳.۴ میلیون بازدید از وبسایت

 

ابزار آماری Similarweb نیز ارقام مشابهی ارائه می‌دهد و تعداد بازدیدها از صفحه اصلی برنامه Q را حدود ۱۳.۴ میلیون طی ۲۸ روز گذشته تخمین می‌زند که اکثر این بازدیدها از تاریخ ۲۳ الی ۳۰ اکتبر بوده است.

initiative Q 2

 

 

افراد مسئول برنامه Q نیز به طور عمومی بیان کرده اند که این میزان بازدید، تعداد شگفت انگیزی است. اخیرا آنها می‌خواستند که رسیدن به یک میلیون کاربر را جشن بگیرند اما نتوانستند زیرا طبق پست فیسبوک که منتشر کرده بودند بیان داشتند:

    تا زمانی که در حال نوشتن این پست هستیم بیش از ۲ میلیون کاربر از بیش از ۱۸۰ کشور جهان در وبسایت ما ثبت نام کرده اند.

برنامه Q در توییتر نوشت:

    ۲ میلیون نفر از ۱۸۰ کشور جهان در برنامه Q ثبت نام کرده اند. با پشتیبانی و حمایت کافی، یک سیستم پرداخت مدرن می‌تواند به طور جهانی محبوب شود. در عین حال، برای عرضه باید میلیون ها نفر دیگر نیز به این برنامه بپیوندند. ما به سیاست حریم خصوصی خود پایبند هستیم و اطلاعات شخصی را نخواهیم فروخت حتی اگر این تلاش ها موفقیت آمیز نباشد.

 

آیا برنامه Q بزرگتر از اتریوم شده است؟

روز به روز بر محبوبیت این برنامه افزوده می‌شود و به تدریج به سمت رایج شدن پیش می‌رود. خبرگزاری های مهم نظیر BBC و فایننشال تایمز نیز درباره برنامه Q گزارش داده اند. پوشش خبری باعث افزایش توجه و بازدید از برنامه Q می‌شود و طبق گزارش گوگل، تعداد جستجوهای برای برنامه Q بیشتر از اتریوم بوده است.

صنعت بازاریابی علاقه قابل توجهی به این موضوع پیدا کرده است که چگونه پروژه ای که به غیر از اینسایدرهای عرصه بلاک چین و ارز دیجیتال تقریبا برای همه ناشناخته بوده است توانست یکباره به چنین توجهی دست یابد.

 

دلیل موفقیت ناگهانی برنامه Q چیست؟

موفقیت ناگهانی برنامه Q بسیار شگفت انگیز است. حتی با اینکه برنامه Q خود را به طور مستقیم از حوزه ارز دیجیتال دور می‌داند، اما مقایسه آن با ICO بیراه نمی‌باشد. اما با این وجود نیز هیچ ICO ای نمی‌تواند این سطح از آگاهی و شناخته شدن را دربرداشته باشد. اگر جستجوهای گوگل را به عنوان یک شاخص در نظر بگیریم، چرا پس از ۶ ماه از عرضه ناگهان با چنین موفقیتی مواجه هستیم؟

یکی از فرضیه ها این است که اینفلوئنسرها یا افراد معروف شبکه های اجتماعی و رسانه ها با تعداد کاربران زیاد می‌توانند از دلایل این موفقیت باشند. هرچند نتوانستیم این فرضیه را با استفاده از ابزارهای تحلیل مورد بررسی قرار دهیم.

 

تغییر شعار برنامه Q

پس از خواندن پست دیوید جرارد یکی از خبرنگاران حوزه بلاک چین و ارزهای دیجیتال که برنامه Q را به طور دقیق بررسی کرده است با نکته مهمی مواجه شدیم: برنامه Q تغییرات مهمی را در خصوص عرضه خود انجام داده است، به طوری که کاربران ثبت شده می‌توانند به سایر کاربران دعوت نامه ارسال کنند تا به برنامه Q بپیوندند. پس از تماس با برنامه Q از طریق ایمیل، سخنگوی شرکت به ما بیان کرد که این تغییر به دلیل بازخوردهای دریافتی بوده است که اذعان داشتند “پیام قبلی نمی‌توانست ماهیت پروژه را به صورت معنادار و کامل انتقال دهد”. این پیام سرانجام در اوایل اکتبر سال گذشته تغییر کرد.

 

نسخه اصلی برنامه Q به شرح زیر بود:

برنامه Q در حال ایجاد شبکه پرداخت جدید می‌باشد. برای آنکه کاربران این برنامه را بپذیرند، برنامه Q مقداری از ارز آینده خود را به کاربران اولیه اهدا می‌کرد. برای ثبت نام فقط به اسم، ایمیل و دعوت نامه از جانب کاربران حاضر در این برنامه نیاز بود.

برنامه Q فقط در صورتی موفق میشد که افراد بسیار زیادی به آن می‌پیوستند. هرچه کاربران بیشتری دعوت می‌شدند، احتمال آنکه این برنامه به هدف خود که همان رسیدن توکن Q به یک دلار بود نزدیک تر میشد.

 

نسخه جدید برنامه Q متفاوت و به شرح زیر است:

برنامه Q تلاشی از جانب افراد سابق پی‌پال برای ایجاد سیستم پرداخت جدید به جای کارت های اعتباری است که در دهه ۱۹۵۰ طراحی شده اند. سیستم جدید از ارز خود به اسم Q استفاده می‌کند و برای آنکه مردم در هنگام آماده شدن این سیستم بتوانند از آن استفاده کنند، مقداری توکن Q به افرادی که ثبت نام کرده اند تعلق می‌گیرد. (این تعداد با پیوستن افراد بیشتر، کاهش می‌یابد پس بهتر است زودتر به این برنامه بپیوندید) ثبت نام در این سیستم رایگان است و فقط به اسم و آدرس ایمیل نیاز دارد. چیزی برای از دست دادن وجود ندارد اما اگر این سیستم پرداخت به روش پرداخت برتر جهانی تبدیل شود، توکن های Q شما ارزش بسیار زیادی خواهند داشت. اگر ۷ سال قبل فرصت سرمایه گذاری در بیت کوین را از دست داده اید بهتر است از فرصت کنونی ساده عبور نکنید.

 

آیا رشد این برنامه دارای مشکل است؟

آیا واقعا موفقیت به این سادگی به دست می‌آید؟ آیا موفقیت چشمگیر و رشد دیوانه وار برنامه Q صرفا با ویرایش یک متن به دست آمده است؟ این موضوع به نظر بعید می‌رسد اما باید در نظر داشت که متن اصلی برنامه Q تنها راه ارتباطی با بسیاری از افراد بود. موضوعی که فراتر از فرضیه های دیگر است، همزمانی ویرایش متن مورد نظر و روند صعودی پروژه می‌باشد.

 

۱- حذف اسم پی‌پال برای افزایش اعتماد

در جمله ابتدایی، برنامه Q می‌تواند اعتماد مضاعفی بین مخاطبان ایجاد کند. نکته اول توصیه دوستان یا آشنایان برای پیوستن به این شبکه می‌باشد. نکته دوم این است که با اشاره به اسم پی‌پال، اعتماد به این برنامه افزایش می‌یابد، زیرا این شرکت توسط افرادی اداره می‌شود که در تنها سیستم پرداخت دیجیتال فعالیت داشتند که توانسته است به روش رایج پرداخت تبدیل شود و اعتماد گسترده مشتریان را جلب کند.

اما سپس به این نکته می‌رسیم که افراد بسیار زیادی که حضور جانبی و اندکی در تجارت دیجیتال دارند ممکن است اصطلاح مافیای پی‌پال را شنیده باشند. افراد اصلی مسئول پی‌پال از افراد شاخص و تاثیرگذار در عرصه فناوری آمریکا و کل جهان می‌باشند. ۶ نفر از این افراد جزو میلیاردرها هستند که از بین آنها می‌توان به ایلان ماسک سرمایه گذار شناخته شده، پیتر تیل و رید هافمن موسس لینکداین اشاره کرد. با حذف اسم پی‌پال، برنامه Q به طور ضمنی این مفهوم را بیان می‌کند که اگر این افراد مهم بر روی چیزی کار کنند، پتانسیل آن بسیار عظیم می‌باشد. نکته جالب این است که سار ویلف (Saar Wilf) موسس برنامه Q از موسسان پی‌پال نمی‌باشد. ویلف شرکت Fraud Science را تأسیس کرده که در سال ۲۰۰۸ توسط پی‌پال خریداری شده است.

 

۲- فومو یا یک فرصت واقعی

متن جدید برخلاف متن قبلی، بین مخاطبان فومو (ترس از دست دادن فرصت مناسب سرمایه گذاری) ایجاد می‌کند. ثبت نام رایگان است و فقط به اسم و آدرس ایمیل نیاز دارد. چیزی برای از دست دادن وجود ندارد اما اگر این سیستم پرداخت به روش پرداخت برتر جهانی تبدیل شود توکن های Q ارزش بسیار زیادی به دست خواهند آورد. در ابتدا، عبارت “ارزش این جایزه حدود ۱۳۰ هزار دلار خواهد بود” در متن اولیه وجود داشت. فلیکس بایلهارتز بلاگر آلمانی این اقدام را “ریسک معکوس” خوانده است، به طوری که مخاطبان می‌گویند شرکت در برنامه اصلا خطری ندارد پس بهتر است که هرچه سریع تر ثبت نام کنم.

بخش آخر با اشاره به بیت کوین سعی در جلب توجه مخاطبان دارد: “اگر ۷ سال قبل فرصت سرمایه گذاری در بیت کوین را از دست داده اید بهتر است این فرصت را از دست ندهید.” با ذکر این موضوع، برنامه Q کاربران را به ثبت نام در این برنامه متقاعد می‌کند.  به لطف حجم معاملات شگفت انگیز ارزهای دیجیتال در سال گذشته، برنامه Q باعث جلب توجه افراد بسیاری زیادی می‌شود.

 

۳- تمرکز بر رایگان بودن

حتی قبل از آنکه برنامه Q متن ثبت نام را اصلاح کند، ثبت نام رایگان بود. در این ثبت نام نیز فقط به اسم و آدرس ایمیل نیاز است. هم چنین عبارت “ارز آینده” در متن قبلی به “توکن های رایگان Q” در متن جدید تغییر کرده است.

از نظر بازاریابی امکان دارد که این تغییرات، عامل رسیدن این کمپین به حداکثر پتانسیل خود باشد. اصول اولیه بازاریابی ارجاعی (Referral Marketing) در خصوص سود بردن هر دو طرف از ثبت نام، ستون اصلی رشد این برنامه نیز می‌باشد. فقط کافی است به بازاریابی ارجاعی موفق دراپ باکس نگاه کنید که با در اختیار گذاشتن فضای ذخیره سازی بیشتر به ارجاع دهنده و ارجاع شونده باعث افزایش تعداد کاربران خود شد.

 

هزینه در ازای کسب سود

پی‌پال نیز از این روش استفاده کرد و به کاربران اولیه خود از طریق برنامه ارجاعی، پول اضافی اهدا کرد. در ابتدا هر کاربر برای ثبت نام ۲۰ دلار و برای هر ثبت نام دیگری که از طریق ارجاع وی انجام میشد ۲۰ دلار دیگر دریافت می‌کرد. این طرح برای پی‌پال جوابگو بود و باعث جذب ۱۰۰ میلیون کاربر برای آنها شد. تفکر موجود در این روش هزینه بر برای جذب کاربر به این صورت است که پلتفرم و بازارهای جدید برای کسب سود باید پول خرج کنند، پس چرا این پول مستقیما به کاربران پرداخت نشود و کاربران به سفیران محصول مورد نظر تبدیل نشوند؟

برنامه Q حتی متحمل تعهدات مالی زودتر از موعد هم نشده است زیرا ارز آنها هیچ ارزشی ندارد. از نظر هزینه، این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از طرف دیگر، باعث کاهش جذابیت ثبت نام برای کاربران و افزایش ترس از ثبت نام بین آنها می شود.

 

فشار یا مشوق؟

تغییر متن و سازوکار این کمپین باعث شده است که موسسان آن بتوانند فشار کافی (یا به طور مثبت می‌توان آن را مشوق در نظر گرفت) بر روی کاربران ثبت نام کرده و کاربران بالقوه جدید ایجاد کنند. کاربران جدید تشویق می‌شوند که طی ۹۶ ساعت به منظور دریافت توکن های Q بیشتر، ۵ نفر دیگر را نیز دعوت کنند. با محدود کردن دعوت به ۵ نفر، افراد علاقه مند مجاب می‌شوند تا هرچه سریع تر دعوت را بپذیرند.

پس از آنکه تمام افراد مورد نظر خود را دعوت کردید می‌توانید ۱۰ دعوت نامه دیگر ارسال و تعداد توکن های Q دریافتی خود را افزایش دهید. سپس اگر کاربران دعوت شده، کاربران جدیدی دعوت کنند، کاربران اصلی توکن بیشتری دریافت خواهند کرد. فلیکس بایلهارتز این کار را تا جایی ادامه داد که متوجه شد محدودیت تعداد دعوت ها ۴۰ کاربر می‌باشد. ظاهرا به نظر می‌رسد که تعداد توکن Q بیشتر را فقط از کاربران غیرمستقیم و از دعوت های سطح سوم می‌توان دریافت کرد. در بخش سوال های رایج برنامه Q گفته شده است که کاربران آتی با انجام کارهای دیگری نظیر دانلود برنامه یا خرید با توکن Q می‌توانند توکن های بیشتری دریافت کنند.

 

آیا برنامه Q یک طرح هرمی است؟

برنامه Q با داشتن چنین ساختار پاداش بسیار مشابه با طرح هرمی می‌شود. به نظر می‌رسد که از این موضوع آگاه است که این پروژه چطور می‌تواند تفسیر شود، به طوری که در یکی از توییت ها اذعان داشتند:

 

    آیا برنامه Q یک طرح هرمی یا طرح MLM است؟ خیر. طرح های هرمی از اعضای جدید پول دریافت می‌کنند و آن را به اعضای قبلی توزیع می‌کنند. در مقابل، پیوستن به برنامه Q کاملا رایگان است. بنابراین کاملا واضح است هیچ پولی از هیچ کدام از کاربران دریافت و به کاربران قبلی داده نمی‌شود.

 

نکته بسیار مهم :

در داخل نرم افزار زمانی را برای شما نمایش میدهد شما وظیفه دارد تا اتمام آن زمان اقدام به رفرال گیری کنید و به مدت زمان خود افزایش دهید . اگر تا اتمام زمان تعین شده شبکه را به دیگران معرفی نکنید از توکن شما کم خواهد شد .

 

نکته دوم : با لینک رفرال ما ثبت نام کنید تا اکانت شما را تایید بکنیم . شما برای دریافت توکن رایگان نیاز به تایید حساب دارید تا اینکه شبکه شما را یک فرد حقیقی بشناسد .

این نکات قوانین مهم شبکه است

 

نحوه ثبت نام در Initiative Q و دریافت رایگان ۳۲۷۶ توکن Q

ثبت نام در این پروژه فقط از طریق لینک دعوت امکان پذیر است.(پس از کلیک روی لینک باید چند ثانیه صبر کنید تا لینک ثبت نام فعال شود.)

initiativeq1

 

با کلیک روی لینک بالا بعد از چند ثانیه وارد صفحه اصلی ثبت نام در سایت می شوید.طبق عکس زیر روی گزینه Reserve your spot بزنید.

 

 

و با استفاده از اکانت جیمیل (Sign up with google) یا فیسبوک خود (Sign up with Facebook) در سایت وارد شوید.پس از وروود به سایت برای دریافت توکنهای رایگان باید حتما اپلیکیشن کیو (Initiative Q) را از گوگل پلی یا اپ ستور دانلود و نصب نمایید تا مراحل ثبت نام شما تکمیل گردد.

 

 

جهت دانلود برنامه کیو (Initiative Q)  روی یکی از گزینه های ( google play ) یا ( App store ) زده و پس از نصب آن مجددا با استفاده از همان اکانت جیمیل یا فیسبوک خود وارد برنامه شوید.

 

در اینجا مراحل ثبت نام شما تکمیل شده است و تعداد توکن اعلام شده به والت یا کیف پول اپلیکیشن q اضافه می شود.

مهمترین روش افزایش درآمد در این برنامه دعوت از دوستان با استفاده از لینک ریفرال تان است.در صفحه ثبت نام طبق عکس بالا با زدن روی گزینه copy یا در اپلیکیشن با استفاده از گزینه Share که در وسط صفحه برنامه قرار دارد می توانید لینک دعوت خود را برای سایر کاربران یا دوستان خود ارسال نمایید.

در  قسمت TASKS در صفحه اصلی اپ ، یک روز شمار وجود دارد که در مرحله اول آن ۱۴ روز فرصت دارید تا ۵ نفر به این برنامه دعوت نموده و تا ۱۶۰۰۰ عدد Q دریافت نمایید.

در صورتی که در این مدت بتوانید تعداد نفرات تایید شده را ثبت نام نمایید آفرهای بعدی نیز برای شما در نظر گرفته خواهد شد. که با استفاده از آنها می توانید تعداد Q بیشتری بدست بیاورید.

نکته مهم :

همانطور که گفته شد پرداخت ارز Q رایگان در این برنامه شبیه به سیستم ایردراپها هست و به مرور هرچه تعداد کاربران این پروژه افزایش پیدا کنند تعداد توکنهای توزیع شده کمتر و کمتر خواهد شد.

برای فعال شدن اکانت شما و دریافت توکنهای Q باید شخصی که شما را دعوت کرده در اکانت خودش شما را وریفای یا تایید کند. همچنین بعد از دعوت دوستانتان شما هم باید اکانتهای دعوت شده را طبق شکل زیر تایید نمایید.

برای تایید حساب ، ابتدا باید در لیست کاربران روی گزینه Review زده و سپس دکمه Approve را انتخاب نماید.

 

 

قسمت تایید رفرالهای شما یا در کیف پول نمایش داده میشود و یا در صفحه وب داخل اکانت نمایش داده میشود

 

نکته مهم : به گفته سازندگان این توکن اگر کاربران به 30 میلیون نفر برسند توکن وا بازار خرید و فروش خواهد شد . در حال حاظر 10 میلیون کاربر به شبکه پیوسته اند

 

همراهان عزیز از طریق لینک زیر میتوانید صحت واقعی بودن توکن را بررسی کنید و عکسی را که در زیر لینک قرار میدهم نمایش دهنده همان صفحه اینترنت است

https://etherscan.io/token/0x5604c71698789d0911327d4d0e4aa830d6f120a0

 

 

 

 

 

 

 

initiativeq1

 

عزیزانی که تازه عضو شده اند لینک زیر مجموعه گیری خودشان را پایین همین پست در قسمت نظرها قرار دهند تا دیگران هم از این فرست استفاده کنند. ارسال لینک رایگان میباشد

چند نکته مهم :

1- لطفا در قسمت نظرهای خصوصی سوال نپرسید . سوال های خود را به صورت نظر عمومی ارسال کنید تا بتوانیم به سولات شما پاسخ دهیم .

 

2- هنگام ثبتنام از لینکهای موجود در بخش نظرات , اگر لینکی کار نکرد از لینکهای تازه ارسال شده استفاده نمایید . لینکهای داخل پست هم بروز میشوند و هر بار لینک جدید را قرار میدهیم و بعداز تایید حتما توکن به حساب شما اضافه خواهد شد .

 

3- کاربر عزیزی سوال کرده بودند که از حساب خارج شده اند . اگر حساب را حذف نکرده باشید دوباره میتوانید با همان جیمیلی که ثبتنام انجام دادی وارد اکانت خود شوید . هم از طریق وب سایت شرکت و هم از طریق نرم افزار

 

4- سوال بعدی : چرا توکنهای داخل اکانت وب سایت با اکانت نرم افزار فرق میکند ؟ اگر این مورد برای شما هم پیش آمده باشد یکبار از حساب نرم افزار خارج شوید و دوباره وارد حساب نرم افزار شوید. با این کار توکنها در حساب نرم افزار نمایش داده خواهد شد توجه داشته باشید که اکانت را حذف نکنید فقط خارج شوید . برای خارج شدن از حساب دکمه logout را در قسمت account بزنید تا از حساب خارج شوید . دکمه delete account برای حذف کردن کل حساب شما میباشد . اگر آن را بزنید تمامی توکنهای جمع شده شما از بین خواهد رفت .

 

خیلی ممنون که ما را انتخاب کردید

دریافت توکن رایگان , توکن Q  چیست , ارز دیجیتال

مطالب دیگر :

دریافت توکن رایگان , توکن yfic چیست , ارز دیجیتال

کسب درآمد بدون سرمایه گذاری Free Litecoin

کسب درآمد از طریق موبایل بدون سرمایه گذاری free bitcoin cash

آموزش کامل کیف پول کوینومی (Coinomi)