کسب درآمد بدون سرمایه گذاری Free Litecoin

 

لایت کوین یکی از 10 ارز برتر حال حاضر بازارهای ارز دیجیتالی است. به همین دلیل امروز می خواهیم اپلیکیشنی را به شما معرفی کنیم که می توانید با دیدن تبلیغات، و نصب اپلیکیشن ها، لایت کوین دریافت کنید. در حال حاضر هر لایت کوین معادل 74 دلار آمریکا است. پس با صرف کمی وقت در روز می توانید درآمد خوبی از این روش به دست آورید.

 

Free Litecoin نام نرم افزاری است که توانسته است با امتیاز 4.4 در گوگل پلی نامی برای خود دست و پا کند. کافی است آن را نصب کنید و با دیدن یک سری تبلیغات و فعالیت ها، لیتوشی جمع آوری کنید هر 10 میلیون لیتوشی معادل 1 لایت کوین است. برای این کار در ابتدا از سایت اصلی Free Litecoin جدیدترین نسخه را دانلود و نصب کنید.

 

آموزش کامل کیف پول کوینومی (Coinomi)

برای مشاهده آموزش نرم افزار بیت کوین کش اینجا را کلیک کنید

 

 

 

پس از نصب، از وصل بودن فی_لتر شکن خود اطمینان حاصل کنید و برنامه را باز کنید و با ایمیل خود ثبت نام کنید. پس از ثبت نام با چنین صفحه ای روبرو می شوید.

در بخش اول یعنی Hourly Claim Available می توانید با دیدن تبلیغات که هر یک ساعت فعال می شود، لایت کوین جمع آوری کنید.

در بخش دوم یعنی Bonus Claim Available که هر 4 ساعت فعال می شود، می توانید مانند روش بالا در آن تبلیغات ببینید و به صورت رندوم از دایره های انتخابی مقداری لایت کوین دریافت کنید.

در بخش سوم و چهارم که Earn More LTC: AdGem OfferWall نام دارد می توانید با نصب برنامه و انجام فعالیت در سایت های مختلف لایت کوین جمع آوری کنید.

در بخش Get the Brave Browser می توانید از سایت Free Litecoin که تحت وب می باشد، برای جمع آوری لایت کوین استفاده کنید.

در آخرین قسمت Control Panel می توانید جزئیاتی از ایمیلی که ثبت نام کردید، کیف پول لایت کوینی که بعد از ثبت نام وارد کردید و خیلی از موارد دیگر را مشاهده کنید.

 

توضیح بخش های مختلف در قسمت Contol Panel

 

Registered Email Address : ایمیلی که ثبت نام کردید را می توانید مشاهده کنید و در صورت لزوم با انتخاب مداد سمت راست آن را ویرایش کنید.

Registered Wallet Address : آدرس کیف پول لایت کوین است که می توانید آن را وارد و یا ویرایش کنید. برای ساخت کیف پول این جا را کلیک کنید.

Next Payout : در این قسمت زمان واریزی را نمایش می دهد، این برنامه به صورت اتوماتیک هر چهارشنبه اگر به سقف 20000 برسید، به کیف پول شما واریز می کند.

 

 

Payment History : در این قسمت مقدار پرداختی هایی که انجام شده را می توانید مشاهده کنید.

Referrals : در این قسمت می توانید با لینکی که به شما اختصاص می دهد، دوستان خود را دعوت کنید و از فعالیت آن ها به مقدار 10% لیتوشی جمع آوری کنید.

Compeleted Offers : در این قسمت می توانید، بازی و برنامه هایی که برنامه به شما پیشنهاد کرده و در آن فعالیت کردید، مقدار لیتوشی که جمع آوری کردید را مشاهده کنید.

Help / FAQ : در این قسمت می توانید راهنما و قوانین استفاده از برنامه را بخوانید و در صورت لزوم از پشتیبانی کمک بگیرید.

 

موفق باشید.

 

مطالب دیگر :

کسب درآمد از طریق موبایل بدون سرمایه گذاری

 

کسب درآمد اینترنتی

 

آموزش کامل کیف پول کوینومی (Coinomi)